Támogatás, szupport

Egy informatikai rendszer életciklusa nem ér véget annak használatba vételével. Kisebb-nagyobb módosítások, bővítések, más rendszerekkel való integráció további fejlesztési igényeket generálnak. Cégünk önálló szerződés keretei között vállal folyamatos megoldás-támogatást.

Szupport szerződésünk keretében a következőket vállaljuk:

  • szoftver hiba kijavítása
  • üzemzavar elhárítás
  • üzemeltetési támogatás
  • megelőző szoftverkarbantartás
  • interfész módosítás
  • mentési rendszer beállítása, hangolása
  • funkció kiterjesztés
  • hatékonyság növelés
  • rendszertelepítés
  • telefonos/ helyszíni tanácsadás
  • oktatás
  • upgrade
  • készenléti rendelkezésre állás
  • változtatási igény kezelése

A hibabejelentések kezelésére webes hibabejelentő rendszert üzemeltetünk, melyhez ügyfeleink saját hozzáférést kapnak, így a nap 24 órájában nyomon követhetik a hibaelhárítás folyamatát.
A rendelkezésre állási, és hibaelhárítási szintek a támogatási szerződésekben kerülnek rögzítésre. Ön tehát eldöntheti, hogy a nap 24 órájában a hét mind a 7 napján szüksége van-e rendelkezésre állásra, illetve, hogy milyen súlyosságú hiba esetén, milyen szolgáltatási szintek betartása szükséges rendszereinek zavartalan működéséhez.


Mobile application support

Welcome to the Feature Request and Bug Report Submission Form. Use this form to request new features or suggest modifications to existing features. You can also use this form to report suspected bugs in our products.



Name*:
E-mail*:
Operating System*:
OS version:
Application*:
Application version*:
Message*:
Verification code*: 6+18-17=