Ügyfélszolgálati rendszer

A Breona Kft. ügyfélszolgálati rendszerét elsősorban szolgáltató cégek számára fejlesztette. Alapja egy egységes ügyfélszolgálati felület, ahová az ügyfelek kérései/ kérdései különböző kommunikációs csatornákon (posta, fax, e-mail, személyes megkeresés) keresztül beérkezhetnek. Erről a felületről érhetők el a rendszer funkciói, melyek hatékonyan segítik az ügyfélszolgálati ügyintézéssel foglalkozó munkatársak napi munkavégzését és információkkal történő ellátását, a szakterületek felé történő feladatok átadását, valamint az ügyfélszolgálati munka mérését.
Az alkalmazás egyik sajátossága a Call Center integráció, aminek segítségével az ügyfélszolgálatra beérkező megkeresések automatikusan kerülnek kiosztásra a rendszerbe bejelentkezett munkatársak között. A korábban papír alapú munkavégzés így jelentősen gyorsítható és jobban nyomon követhetővé válik.
Az ügyfélszolgálati rendszer integrálható más informatikai rendszerekkel (pl.: pénzügyi rendszer, számlázó rendszer, iktató rendszer) az ügyfélszolgálati munka támogatása érdekében.
A rendszernek része egy tudástár néven megvalósított funkció, melynek célja, hogy egy helyen tartalmazzon minden ügyfélszolgálati munkával kapcsolatos információt. A tudástárnak vannak statikus oldalai, de számos dinamikusan frissülő adatforrás is elérhetővé válik az ügyfélszolgálat munkatársai számára. A tudástár minden az ügyfélkezeléshez szükséges információt egy helyen tárol, könnyen elérhető.
A rendszernek van egy „riporting" funkciója is, amelynek segítségével a vezetők számára átlátható a rendszer működése, az ügyfélszolgálati ügyintézés hatékonysága. A riportok alapját egy on-line épülő adattárház biztosítja.