Ügyvédi rendszer

Az ügyvédi irodák működésének elengedhetetlen feltétele az ügyek és azok komponenseinek egységes rendszerben történő kezelése. Ezek a kiemelten szenzitív adatok sok esetben azonban mégis rendezetlenül, több kolléga gépén, esetleg eltérő tartalommal állnak rendelkezésre, ami ellehetetleníti az ügyek előrehaladásának követését, ezzel a cég áttekinthető működését.

A Breona Kft. ügyvédi irodák számára készült megoldása egy innovatív, mindenre kiterjedő, felhasználóbarát szoftverrel nyújt segítséget a káosz kialakulásának megelőzéséhez, vagy a már kialakult káosz rendezéséhez.

A rendszer legfontosabb tulajdonságai, moduljai a következők:

  • Projektkezelés
  • Ügykezelés
  • Feladatkezelés
  • Iktatás és verziókezelt dokumentumkezelés
  • Széleskörű jogosultság kezelés
  • Eseménykezelés exchange interfésszel
  • Előre definiált kimutatások
  • Ügyek szemmel tartásának lehetősége
  • Paraméterezhető vezetői információs lekérdezések
  • Eszköznyilvántartó modul
  • Szabadság nyilvántartó modul
  • Mobil eszközökre is optimalizált felület

Az ügyek projektbe, a feladatok ügyekbe szervezésével hierarchikus rendszerben tudhatja cége megbízásait. A széleskörű jogosultsági rendszerrel egyértelműen és biztonságosan szabályozhatja az egyes tételek láthatóságát, így az adatokhoz csak az Ön által dedikált felhasználói csoportok férhetnek hozzá. Az Ön számára kiemelt fontossággal bíró ügyeket a rendszer „szemmel tartás" funkciójának segítségével nyomon követheti, az ügyben történő változásokról azonnali e-mail értesítést kaphat.

Az iktatásért és a verziókezelt dokumentum menedzsmentért a Breona Kft. tanúsított iktató rendszere felel, amely megoldást a rendszerbe integráltuk, továbbá a dokumentumkezelést kiterjesztettük a rendszer többi elemére is. Így nem csak irathoz, hanem ügyhöz, feladathoz, eseményhez is tölthet fel dokumentumokat.

Eseményeinek, találkozóinak tárolására is alkalmazhatja a rendszert, hiszen a kifejlesztett LDAP authentikáció igény szerint közvetlen kapcsolatot biztosít az Ön céges levelező rendszerével, így megjelölt leveleit, eseményeit, közvetlenül elérheti, kezelheti, sőt leveleit egyetlen mozdulattal iktathatja is.

Nagyobb létszámú cég esetében hasznos funkciót tölt be az eszköz - és szabadság nyilvántartó modul. Az eszközkezelő képet ad a cég eszközparkjának aktuális állapotáról, az eszközök aktuális felelőseiről, míg a szabadság nyilvántartó modullal tájékozódhat kollégái tervezett és akut távollétéről.

Manapság elengedhetetlen, hogy egy modern rendszer mobil felületen is elérhető legyen. Nincs ez másképp a Breona Kft. ügyvédi rendszerével sem, hiszen mobil böngészőre optimalizálva, csökkentett funkcionalitással elérhetjük legfontosabb adatainkat.

Több, a mindennapi munkát hatékonyan támogató kiegészítő megoldást is alkalmazunk, hogy ügyeit a lehető leghatékonyabban intézhesse:

  • Előre definiált, valamint a felhasználó által bővíthető kódtár
  • Eljárásrend létrehozás
  • Tudástár
    • Folyamatleírás
    • Dokumentum sablonok
    • Szakcikkek, egyéb segédanyagok

Az előre definiált kódtárak egy része a megfelelő jogosultsággal bíró felhasználók számára is elérhető, sőt tetszőlegesen bővíthető. Az így létrehozott, bővített kódtár tételek használatával jelentős mértékben redukálódik az adminisztrációra szánt idő, valamint nő az adminisztráció pontossága.

Ügy típusonként eljárásrendeket készíthetünk, amelyekből ezután egy kattintással, bármikor, előre létrehozhatjuk az ügyhöz tartozó sablon feladatokat, ezzel is jelentős időt megtakarítva.

A tudástár segítségével központosíthatjuk segédanyagainkat, szakcikkeinket, sőt, dokumentum sablonokat is tárolhatunk, amelyeket később felhasználhatunk.